Diákközpontúság + Váááuuu + Egyediség = Penteleiség

35 perces órák

A rövidebb óráknak nagy jelentősége van. A tanuló így az óra jelentős részében aktívan tud figyelni és mire elfárad, már szünet következik.

Kis létszámú csoportok

Az alacsony létszámak köszönhetően a tanár minden tanulóra tud figyelni. Meghallgatni, ellenőrizni, válaszolni, segíteni.

Élménysáv   8-9-ig

A gyerekek választhatnak, hogy később jönnek be az iskolába vagy részt vesznek valamilyen foglalkozáson. AKár egyik nap így, másik nap úgy.

Örökség alap

A diákoknak lehetősége van BÁRMIRE pályázni és pénzt nyerni, hogy fejlődjenek, tanuljanak, lássanak.

Egyéni haladás

Minden gyermek egyéniség,egyediség. Van, akinek több idő kell; van, akinek más út kell. Segítünk! A közösen kitűzött célhoz valahogy eljutunk.

Tanítás: kezdés 9 óra

Így a gyerekeknek lehetősége van akár tovább aludni, átnézni az anyagot, játszani, beszélgetni, reggelizni vagy foglalkozáson részt venni.

Egy középiskolai év…

ahol Te vagy a középpontban!

Minden középiskolai iskolatípus 

egyedülálló mentálhigiénés évvel indul,

az Orientációs évfolyammal.

Részletek ITT!

Iskolánk képzési palettája rendkívül szélessé vált az utóbbi néhány évben.

 Kicsik, közepesek és nagyok 🙂 egyaránt tanulhatnak nálunk.

Iskolatípusaink:

– Általános iskola

– Szakképző iskola

– Gimnázium

Mentorálás

Mivel iskolánk személyközpontú, a mentor-mentorált kapcsolat kölcsönös választás alapján jön létre. A kezdeti időszakban, amikor az újonnan érkezett még nem ismer senkit, minden diák ideiglenes mentort kap, majd ezen időszak lejártával szabadon választhat tanárai közül.

Tanulást segítő program

A motiváció hiányából eredően a tanulásra képtelen diákok visszaintegrálása az oktatási folyamatba a belső hajtóerő felélesztése által.

Alaptézis:

Az a gyerek, amelyik nem akar tanulni, azt nem lehet tanítani.

Resztoratív szemlélet

Mit jelent, hogy resztoratív?

A kifejezés a „restore”, újjáépítés szóból ered. Arra utal, hogy amikor konfliktushelyzet alakul ki, az egy egyensúlyi állapot megbillenését jelzi. A resztoratív szemlélet és módszer az egyensúly visszaállítását, újjáépítését szolgálja.

Megszakítás