Diákközpontúság + Váááuuu + Egyediség = Penteleiség
35 perces órák
A rövidebb óráknak nagy jelentősége van. A tanuló így az óra jelentős részében aktívan tud figyelni és mire elfárad, már szünet következik.
Kis létszámú csoportok
Az alacsony létszámak köszönhetően a tanár minden tanulóra tud figyelni. Meghallgatni, ellenőrizni, válaszolni, segíteni.
Élménysáv 8-9-ig
A gyerekek választhatnak, hogy később jönnek be az iskolába vagy részt vesznek valamilyen foglalkozáson. AKár egyik nap így, másik nap úgy.
Örökség alap
A diákoknak lehetősége van BÁRMIRE pályázni és pénzt nyerni, hogy fejlődjenek, tanuljanak, lássanak.
Egyéni haladás
Minden gyermek egyéniség,egyediség. Van, akinek több idő kell; van, akinek más út kell. Segítünk! A közösen kitűzött célhoz valahogy eljutunk.
Tanítás: kezdés 9 óra
Így a gyerekeknek lehetősége van akár tovább aludni, átnézni az anyagot, játszani, beszélgetni, reggelizni vagy foglalkozáson részt venni.
Egy középiskolai év…
ahol Te vagy a középpontban!
Minden középiskolai iskolatípus
egyedülálló mentálhigiénés évvel indul,
az Orientációs évfolyammal.
Részletek ITT!
Iskolánk képzési palettája rendkívül szélessé vált az utóbbi néhány évben.
Kicsik, közepesek és nagyok 🙂 egyaránt tanulhatnak nálunk.
Iskolatípusaink:
– Általános iskola
– Szakképző iskola
– Gimnázium
Mentorálás
Mivel iskolánk személyközpontú, a mentor-mentorált kapcsolat kölcsönös választás alapján jön létre. A kezdeti időszakban, amikor az újonnan érkezett még nem ismer senkit, minden diák ideiglenes mentort kap, majd ezen időszak lejártával szabadon választhat tanárai közül.
Tanulást segítő program
A motiváció hiányából eredően a tanulásra képtelen diákok visszaintegrálása az oktatási folyamatba a belső hajtóerő felélesztése által.
Alaptézis:
Az a gyerek, amelyik nem akar tanulni, azt nem lehet tanítani.
Resztoratív szemlélet
Mit jelent, hogy resztoratív?
A kifejezés a „restore”, újjáépítés szóból ered. Arra utal, hogy amikor konfliktushelyzet alakul ki, az egy egyensúlyi állapot megbillenését jelzi. A resztoratív szemlélet és módszer az egyensúly visszaállítását, újjáépítését szolgálja.